تعویض بدنه ایکس‌باکس 360 به بدنه نسل اول آتاری
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
تعویض بدنه ایکس‌باکس 360 به بدنه نسل اول آتاری
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیاخبار کنسول هاتعویض بدنه ایکس‌باکس 360 به بدنه نسل اول آتاری

تعداد بازدید : 57
نویسنده پیام
admin آفلاین
مدیر کل

ارسال‌ها : 935
عضويت : 29 /2 /1391
محل زندگي : تبریز
سن : 19
یاهو : r-erwin@att.net
تشکر ها: 4
تشکر شده : 73
تعویض بدنه ایکس‌باکس 360 به بدنه نسل اول آتاری


 آن دسته از بازی‌خورهایی که مثل من تجربه بازی با آتاری‌های نسل اول را دارند، با شنیدن این خبر از خود کمپانی آتاری یاد ایام خوش گذشته خواهند افتاد: آتاری به بازی‌خورها پیشنهاد داده تا با رقابت در بازی مشهور «پینگ پنگ» شانسشان را برای تبدیل ایکس‌باکس 360 خود به «آتاری 2600» امتحان کنند.

کمپانی آتاری این هفته چهلمین سالگرد انتشار بازی «پنگ» (Pong) را جشن می‌گیرد. این بازی اسطوره‌ای رسماً در تاریخ 29 نوامبر 1972، قبل از آن که خیلی از ما به دنیا بیاییم، منتشر شد. «پنگ» برای بسیاری از مردم به منزله نقطه ورود به بازی‌های ویدیویی بود. این که یک نفر بتواند روی صفحه تلویزیون یک خط نوری را بالا و پایین ببرد و به یک نقطه نوری اجازه ندهد از صفحه خارج شود، در آن زمان برای خودش جادویی به حساب می‌آمد!

آتاری در همین چند روز رقابتی را در صفحه رسمی فیس‌بوک خود به راه انداخته تا 40 ساله شدن «پنگ» را جشن بگیرد. جایزه بزرگ این رقابت هم تصویری است که در بالای همین خبر می‌بینید: بدنه‌ای شبیه کنسول نسل اول «آتاری 2600» اما برای ایکس‌باکس 360. این بدنه همچنین یک صفحه ال‌سی‌دی هم دارد که می‌تواند ایکس‌باکس شما را پرتابل کند. فرصت شرکت در این رقابت تا روز یک‌شنبه است.

در سال جاری این اولین بار نیست که می‌بینیم بدنه‌ای جالب طراحی می‌شود که از «آتاری 2600» الهام گرفته است. در ماه سپتامبر هم مایکروسافت و آتاری با همکاری شرکت سخت‌افزاری Hard Drives Northwest دست به ساخت چند عدد بدنه «آتاری 2600» زدند که درونشان قطعات سخت‌افزاری مدرن قرار داده شده بود.

اگر با کنسول «آتاری 2600» آشنا نیستید، یا تصویر دقیقش یادتان نیست، و یا اگر می‌خواهید خاطراتتان دوباره زنده شوند، نگاهی به عکس زیر بیندازید. دسته «گوشت‌کوبی» یادش بخیر! ضمناً اگر از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنید، می‌توانید بازی رایگان «دنیای پنگ» را هم دانلود و امتحان کنید.

آتاری همچنین انتشار بازی رایگان «دنیای پنگ» (Pong World) را هم برای سیستم‌عامل iOS منتشر کرد. این بازی اولین بازی از نسل جدید «پنگ» است که برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها منتشر می‌شود؛ سازنده این بازی، برنده رقابت «برنامه‌نویسان مستقل پنگ» است که توسط خود آتاری برگزار شده بود؛ تیم ZGames برای ساخت «دنیای پنگ» 50 هزار دلار از آتاری دریافت کرده است.

آتاری درباره خود این بازی هم می‌گوید: «بازی‌خورها یکی از پدهای (راکت‌های) مختلف را در پنگ انتخاب می‌کنند و روی صفحه‌هایی با طرح‌های گوناگون به رقابت می‌پردازند. همچنین می‌توان بین سبک کلاسیک و جدید یکی را انتخاب کرد؛ سبک جدید بازی شامل حالت‌های «برق‌آسا» و یا «صندلی داغ» است.»


امضای کاربر : بعضی موقع ها اونقدر خندم میگیره که یکی میاد میگه به چی میخندی بگو ما هم بخندیم .ولی هرگز نشد وقتی غصه میخورم یکی بیاد بگه بگو ما هم بخوریم .
یکشنبه 12 آذر 1391 - 14:41
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ